Don’t these people know Walmart is White Trash Territory?

Hair extensions went flying during a wild brawl inside a Walmart in Ohio.

Shocking video shows the moment four women exchanged blows shortly after walking through the doors.

The women scream at one another as one of the women grabs onto another’s hair extensions.
MORE/VIDEO

This entry was posted in Race, WTF?. Bookmark the permalink.

9 Responses to Don’t these people know Walmart is White Trash Territory?

  1. Anon E Mous says:

    Looks more like black trash.

  2. woodsterman says:

    You can take the woman out of the ghetto but you can’t take the ghetto out of the woman.

  3. bogsidebunny says:

    Yup, there goes the neighborhood!

  4. Skipperdaddy says:

    Probably scrappin over the last WATERMELON. YEA THATS RIGHT, I SAID IT.

  5. Ragin' Dave says:

    Come on down to Mississippi. That shit’s normal down here.

  6. Critter says:

    Sounds like a police report I wrote way back when: “braids were scattered higgldy-piggldy” .

  7. Heathen says:

    Wal*Mart here in town is an equal opportunity shit hole. Yeah we’ve the poor whites, thieving junkies,blacks and even an rare muslim sighting , but you’re more likely to see Mexicans on Friday nights.

  8. Al says:

    Think that’s sumthin try going there after 11 o’clock at night! They come out from under the big rocks and OMG!

  9. BadFrog says:

    Those extensions on the floor make me think of ‘Snakes on a plane’…..

If your comment 'disappears', don't trip - it went to my trash folder and I will restore it when I moderate.