Category Archives: Okies

Fucking Okies, man…

-Herb

Posted in Okies | 23 Comments

Meanwhile, in Oklahoma…

Posted in funny pics, Okies | 6 Comments

Fucking Okies…

Posted in Okies | 10 Comments

He’s lucky he wasn’t killed by that cupcake

GARVIN COUNTY, Okla. – An Oklahoma man is facing charges after he allegedly attacked someone with a pastry. Officials say 31-year-old Trevor Pearson is accused of throwing a cupcake at a man, which hit him in the face. MORE

Posted in Okies, WTF? | 4 Comments

You gotta be shittin’ me

JAY, Okla. (AP/Meredith) — A northeast Oklahoma woman charged with forcing her children to eat dog feces has been given two, seven-year suspended prison sentences after pleading no contest to the charges. The Tulsa World reports that 34-year-old Mary Elizabeth … Continue reading

Posted in Okies, WTF? | 3 Comments

Damn, and I thought I knew how to party

GUTHRIE, Okla. — When police officers pulled over Stephen Jennings in Guthrie, Oklahoma, on June 26, they searched the car and got a lot more than they bargained for. Jennings was pulled over about 11 a.m. after an officer noticed … Continue reading

Posted in Okies | 5 Comments

Okies…

Posted in Okies | 5 Comments

Fucking Okies…

Actually, I can see somebody using this setup as a garage beer cooler. Hey, you’ve got a broken refrigerator and a spare window cooler, you might as well put it to use, right? Of course, after a couple sixpacks you’re … Continue reading

Posted in Okies | 8 Comments

Flooding in Oklahoma

Severe flooding continues in Tulsa and the surrounding area. At a Saturday news conference, officials updated flood conditions throughout Tulsa County, addressed flow rates from the Keystone Dam and urged people to stay away from the water, with Tulsa’s mayor … Continue reading

Posted in Okies | 5 Comments

Fucking Okies…

Posted in Okies | 9 Comments

Okie problems

Posted in funny pics, Okies | 4 Comments

They were just poor misunderstood children

COOKSON, Okla., (KTUL) — A family member of one of the three teen suspects killed after breaking into a Wagoner County home Monday is speaking out for the first time. The grandfather of Jacob Redfearn believes shooting and killing the … Continue reading

Posted in News, Okies, You can't make this shit up | 19 Comments

5 cops vs 1 disabled Vet in a wheelchair

-Jim

Posted in Okies, To Protect and Serve, Videos | 32 Comments

Definitely has sociability issues

An officer in Oklahoma “was just going in to pick up a tray” when an attacking inmate came out of nowhere, an Oklahoma County Sheriff’s Office spokesperson said, according to KFOR. The inmate, 22-year-old Benjamin Buford, started punching and kicking … Continue reading

Posted in Okies, WTF? | 6 Comments

Bill would classify abortion as homicide

OKLAHOMA CITY – An Oklahoma state senator wants to pass a bill that would classify abortion as a felony homicide. Sen. Joseph Silk, R-Broken Bow, says it’s time Oklahoma protects the unborn. “It’s gonna be classified as a homicide because, … Continue reading

Posted in News, Okies, Politics | 21 Comments

Whatever works

Posted in Okies | 5 Comments

Fucking Okies…

Posted in Okies | 9 Comments

When Okies get involved with ‘gender identities’

Posted in funny pics, Okies | 11 Comments

Okies…

Posted in Okies | 10 Comments

“But Mommy, I don’t want to have cancer”

Dozens of people donated money to Jamie Kaye Parker to help pay her daughter’s medical expenses when she told them she had non-Hodgkin’s lymphoma. But the little girl didn’t have cancer, the fundraising was a scam and now the mom … Continue reading

Posted in Okies, WTF? | 1 Comment